کاسٹلیوینیا

کاسٹلیوینیا

کاسٹلیوینیا ایک ایکشن ایڈونچر گوتھک ہارر ویڈیو گیم سیریز ہے جسے کونامی نے تیار کیا اور تیار کیا ہے۔ یہ ابتدائی سسٹم سے لے کر جدید کنسولز تک ، اسی طرح ہینڈ ہیلڈ ڈیوائسز جیسے موبائل فونز تک مختلف پلیٹ فارمز پر جاری کیا گیا ہے۔ فرنچائز دوسرے میڈیا میں بھی پھیل گیا ہے ، جس میں مزاحیہ کتابیں ، ایک متحرک ٹی وی سیریز اور متعدد اسپن آف ویڈیو گیمز شامل ہیں۔

کاسٹلیوینیا بڑے پیمانے پر ویمپائر شکاریوں کے بیلمونٹ قبیلے کے مرکزی مخالف کاؤنٹ ڈریکولا کے معنی دار محل میں قائم ہے۔ اس نے نائنٹینڈو فیملی کمپیوٹر ڈسک سسٹم کے لئے 1986 میں کیسٹلوینیا کے ساتھ آغاز کیا۔ پہلی انٹری اور اس کے سیکوئلز کی اکثریت سائیڈ سکرولنگ ایکشن پلیٹفارمر ہے ، اور بعد میں 1997 کے کھیل ، کاسٹلوینیا: سمفنی آف دی نائٹ سے کامیاب ہوئی۔ اصل میں پلے اسٹیشن کے لئے جاری کیا گیا ، یہ کاسٹلیوینیا II: سائمنز کویسٹ میں نظر آنے والے غیر لائنر گیم پلے پر واپس آگیا ، جس نے آر پی جی عناصر اور ایکسپلوریشن کو متعارف کرایا۔ بعد میں کئی قسطوں نے رات کے گیم پلے کے سمفنی کو اپنایا ، اور سپر میٹروڈ کے ساتھ ، اس نے میٹروڈوونیا کی صنف کو مقبول کردیا۔ 2010 میں کاسٹلیوینیا کی ریلیز دیکھی گئی: لارڈز آف شیڈو ، مرکری اسٹیم اور کوجیما پروڈکشن کی تیار کردہ سیریز کا ایک تھری ڈی ایکشن ایڈونچر ریبوٹ۔

کاسٹلیوینیا

کھیل

جاپان ، شمالی امریکہ ، یورپ اور آسٹریلیا کی مارکیٹوں کے لئے متعدد ویڈیو گیم کنسولز ، پرسنل کمپیوٹرز (پی سی) اور موبائل فون پر اضافی ریمیکس اور دوبارہ ریلیز کے ساتھ بہت سارے کاسٹلیوینیا عنوانات جاری کردیئے گئے ہیں۔ کنسول کا پہلا عنوان ، کاسٹلیوینیا ، 1986 میں فیمکوم ڈسک سسٹم پر اور پھر شمالی امریکہ میں 1987 میں نینٹینڈو انٹرٹینمنٹ سسٹم (NES) پر جاری کیا گیا تھا۔ ایک 2D سائڈسکرولنگ ایکشن گیم جہاں کھلاڑی چھ مراحل سے گزرتا ہے ، کاسلویونیا سیریز کی بہت سی اصل خصوصیات اس سے شروع ہوئی ہیں۔ اس کے بعد سے NES کلاسیکی ایڈیشن جیسے متعدد پلیٹ فارمز میں بند کردیا گیا ہے۔ 1986 میں بھی جاری کیا گیا تھا ایم ایس ایکس ہوم کمپیوٹر کے لئے ویمپائر کلر ، جو اصل کاسٹلیویا سے کافی مختلف تھا ، جہاں اگلے مرحلے میں جانے سے قبل کھلاڑیوں کو اب باہر نکلنے کی تلاش کرنی پڑی۔ اسی سال ، 1987 میں ، کاسٹلیوینیا II: سائمنز کویسٹ میٹروڈ کے نان لائنر گیم پلے سے ملتے جلتے کسی کھیل کے لئے پہلے کاسٹلوانیا کے معیاری پلیٹ فارمنگ صنف سے مزید روانہ ہوا ، کئی آر پی جی عناصر جیسے دنیا کا نقشہ جس پر کھلاڑی دریافت اور دوبارہ دیکھنے کے لئے آزاد ہے۔ کاسٹلیوینیا کا پہلا آرکیڈ کھیل ، پریتوادت کیسل (1988) ، اصلی کی لکیری پلیٹ فارمنگ گیم پلے پر واپس آیا۔ یہ پہلی ہینڈ ہیلڈ گیم بوائے انٹری کے ساتھ جاری رہا ، کاسٹلیوینیا: ایڈونچر اور NES سیکوئل ، کاسٹلیوینیا III: ڈریکلا کی لعنت ، دونوں نے 1989 میں ریلیز کیا۔ ڈریکولا کی لعنت نے متبادل گیمیج میں ایک سے زیادہ کھیلنے کے قابل کرداروں سمیت اصل گیم پلے میں نئی ​​خصوصیات شامل کیں۔ بعد میں ایک گیم بوائے سیکوئل ، کاسٹلیوینیا II: بیلمونٹ کا بدلہ ، 1992 میں دیکھا اور ایم 2 کے ذریعہ 2009 میں وائی ویئر سروس کے لئے تیار کردہ ایک ریمیک بھی ملا۔

کاسٹلیوینیا

گھماؤ

کاسٹلیوینیا نے متعدد اسپن آفس تیار کیے ہیں ، سب سے پہلے 1990 کے پلیٹفارمر ، کڈ ڈریکولا فار فیمکوم کے نام سے ، ایک طعنہ جس میں ٹائٹلر کردار موجود ہیں۔ انگریزی میں پہلی بار کاسلویونیا کی سالگرہ کے مجموعہ (2019) کے لئے بھی اسے دوبارہ جاری کیا گیا۔ اس کھیل کو بعد میں گیم بوائے کا سیکوئل ملا جس کا عنوان کڈ ڈریکلا تھا۔ کاسٹلیوینیا کا پہلا ملٹی پلیئر آن لائن فائٹنگ گیم ، کاسٹلوینیا جج نے 2008 میں وائی کے لئے ڈیبیو کیا تھا اور اسے آئٹنگ نے تیار کیا تھا۔ ایک اور ملٹی پلیئر آن لائن ٹائٹل ، کاسٹلیوینیا: ہارمنی آف ڈیسپر ، 2010 میں کراس پلیٹ فارم تھا ، جہاں کھلاڑی ماضی کے کاسٹلیوینیا کرداروں کی طرح کھیل سکتے تھے اور اس کی کھوج کرسکتے تھے۔ مراحل IOS کے لئے ایک نیا گیم جسے کاسٹلیوینیا: Grimoire of Souls کا اعلان کونامی نے 17 اپریل 2018 کو کیا تھا ، ایک سابقہ کاسٹلوینیا کے کاسٹ ممبروں پر مشتمل ایک ملٹی پلیئر ٹائٹل۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *